De perfecte CEO nodig binnen een strakke deadline? Ja natúúrlijk. Het Westergas terrein, al meer dan 50 jaar een bekende cultuur en entertainment broedplaats in Amsterdam, was overgenomen door nieuwe eigenaren en stakeholders met grote dromen en ambities.
Om de grootse plannen te behalen, waren ze drastisch op zoek naar een nieuwe CEO die mensen echt kon samenbrengen én de weg kon leiden naar de spectaculaire relaunch van het hele terrein. Om de zoektocht nog een tikkeltje uitdagender te maken hadden ze ook al een harde launch date gecommuniceerd en kregen wij dus een onmisbare deadline.
Dit in combinatie met een flink eisenpakket wat betreft de competenties. Te meer omdat deze CEO ook spokesperson en ‘t gezicht van het terrein zou worden. “Noem het ‘de burgemeester’ van het westergasterrein”, zeiden ze ons. Eindstand? Wij leverden ze beste Chief in de game, een dame met de perfecte ervaring, precies op tijd voor de kick-off.
Het is gelukt dankzij de combinatie van een pro actieve zoektocht binnen onze eigen community en een effectieve online campagne via onze eigen kanalen. Een warm en sterk netwerk samen met serieus bereik binnen de juiste doelgroep blijkt vaak de sleutel tot succes.
Dankzij ons volledige team en onze krachtige social media profielen, lukte het ons om een wervingscampagne uit te rollen die binnen slechts vier weken tot een succesvol einde kwam, met maar liefst 3 geschikte kandidaten om uit te kiezen. De unieke design stijl van de marketingcampagne leverde ook nog eens fantastische zichtbaarheid, awareness en employer branding op voor de klant. Precies zoals we dat het liefst zien.